Bellezza Collagen

RM129.90

Belleza ialah sejenis serbuk kolagen lazat yang dapat membantu menyerlahkan kecantikan dalaman wanita. Ianya hanya perlu dikemam sahaja, tidak perlu dibancuh.

Inilah serbuk kolagen TERHANGAT DI PASARAN! Dengan gabungan pelbagai ramuan hebat anda PASTI mendapat…

KULIT yang cerah, licin, berseri, FLAWLESS…
KUKU yang kuat, sihat dan CANTIK…
RAMBUT yang lebat dan cantik BERALUN…
ASET BADAN yang menarik dan MANTAP…

Category:

Description

Bellezza Collagen

 

Belleza collagen

 

Belleza collagen

 

FUNGSI BELLEZA

• Menjadikan kulit putih mulus dan kemerah-merahan
• Menjadikan kulit glowing secara natural
• Melembut, menegangkan dan menganjalkan struktur kulit
• Membantu mengatasi masalah kulit kusam dan tidak berseri
• Mengecilkan liang roma
• Pencerahan sekata satu badan dan menyekatakan tona kulit
• Mengandungi antioksidan untuk melambatkan proses penuaan
• Merawat masalah jerawat dari dalam dan memudarkan parut jerawat
• Memantapkan bentuk payudara dan punggung
• Mengetatkan faraj dan merawat keputihan
• Menghalang jangkitan pada vagina
• Menjadikan rambut lebih sihat, beralun dan hitam berkilat
• Menguatkan kuku dan merawat masalah tumit kaki merekah
• Membantu menstabilkan hormon wanita menopous

BAHAN AKTIF DIDALAM BELLEZA

Belleza by Sofieya Beauty dirumuskan khas dari bahan-bahan Aktif Grade A.  Produk Belleza lebih SUPERB kesannya kerana kadar serapan bahan aktif lebih PANTAS jika nak dibandingkan dengan lambakan produk pemutihan di pasaran!

Jangan risau, Belleza By Sofieya Beauty memang selamat, 100% Herba!

fish_collagen

Fish Collagen

gluta

Glutathione

PuerariaMirifica

Pueraria Mirifica

yogurt

Yogurt

Astaxantins

Astaxantin

vitamin_c

Vitamin C

arganextract

Argan Extract

pomegranate

Pomegranate Extract

coenzme

Co Enzyme Q10

grapeseed

Grape Seed Extract

rosehip

Rose Hip

mango

Mango Extract

KEBAIKAN BELLEZA BY SOFIEYA BEAUTY

• Rasa masam-masam manis yang sangat lazat
• Kulit wajah lembap, tegang, halus serta glowing
• Kulit badan gebu, bersih dan cerah
• Merawat masalah dalaman wanita (keputihan, faraj longgar)
• Melawaskan pembuangan air besar
• Hubungan suami isteri bertambah erat kerana menambah keinginan untuk bersama
• Pori-pori wajah tertutup, parut jeragat hilang
• Rambut kurang gugur
• Bibir sudah tidak kering & membantu kulit tumit yang merekah
• Berat badan juga dapat diseimbangkan sekali gus memberi bentuk tubuh yang menawan

 

APA RASA BELLEZA BY SOFIEYA BEAUTY

Belleza ialah sejenis serbuk yang sedap dikemam begitu sahaja, sambiltengok tv pun boleh makan, sambil buat kerja dekat ofis pun boleh makan,dalam kereta pun boleh makan. Tak perlu dibancuh pun sebenarnya, tapi kalau rasa nak bancuh boleh je.

Rasa Belleza ni masam-masam manis macam Lot 100 Fruit Gummy. Pernah makan tak gula-gula tu? Biasanya kalau dahrasa sekali mesti nak buka sachets satu lagi sebab rasanya yang sedap, tapi saya sarankan anda consume satu (1) sachet sahaja untuk sehari tetapi kalau nak kesan yang cepat anda dibolehkan untuk mengamalkannya dengan 2 – 3 kali sehari.

Belleza sangat senang untuk diamalkan, hanya koyak sachet dan kemam. Mesti kebanyakkan dari kita terasa malas nak bancuh dengan air kan? Ramai je menurut kajian kami pengguna lebih suka jimatkan masa mereka dengan hanya kemam serbuk ini ditambah pula rasanya yang sedap dan tidak terasa aneh bila berada didalam mulut.

 

Tinggalkan Pesanan Facebook Anda

Additional information

Weight 200 g